Video workshop, japonská sviatok a Sydney Fashion Week sa začína

Považujem za veľmi ťažké obísť hlavu okolo skutočnosti, že keď nabudúce napíšem naše vydanie IG, budeme na inej hemisfére.

Pani Romany a ja ideme späť do Veľkej Británie na pár mesiacov … zajtra! Bolo to tak dlho vzhľadom na to, že sme sa obaja vrátili, a navyše máme nejaké plány na cestovanie v Európe, ktorú musíme vložiť do hry.

A akoby s ňou potrebovala omnoho viac pomoci-pani R sa tiež venuje týždennému funkčnému fotografickému kurzu, aby sa naučila, ako strieľať. Myslím, že to potrebujem oveľa viac ako ona!

Bude to najdlhší výlet, ktorý sme spolu s ohľadom na to, že sme sa prvýkrát usadili v Austrálii už dávno. Obaja sme z toho skutočne nadšení, ale zároveň je vo vzduchu trochu obáv.

Napriek tomu musím vykonať prácu.

Dúfame, že sa vám však páči v tomto vydaní IG. Mám pár skvelých nápadov pre Sydney Eats and Drinks a niekoľko fantastických rád na natáčanie lepšieho videa.

Na zdravie

Jim a Christina x

Nemyslím si, že je niekedy čas, keď sa pohľad na tento most niekedy nudí alebo menej pekný. Pokiaľ to maľujete. Zdá sa, že v čase, keď sa maliari dostali na koniec mosta, je čas vrátiť sa na začiatok a vypuknúť nové štetce! Je to nekonečná práca!

Som veľmi rád, že si užívam, že slnko ide za tým.

Dnes sa nachádzame v radnici Sydney, ktorá sa učíme o natáčaní videa ako súčasť Festivalu hlavy na fotoaparáte. Dostávame celodennú lekciu od vynikajúcich kamier Michaela Skranova a Olympus s kombináciou teórie a funkčného učenia. Teším sa, že sa o niečo lepšie spozná môj Olympus Cam.

Sme vonku, aby sme sa chystali uviesť do praxe niektoré zručnosti, ktoré nás Michaela naučila. Máme s nami aj naše podvádzacie listy, ktoré obsahujú malé informácie, napríklad:

– Použite vačku s videom FullHD
– Použite pamäťovú kartu triedy 10 (je na nich napísaná) alebo rýchlejšie pre video. Čokoľvek pomalšie ako 10 nebude schopné držať krok s údajmi z fotoaparátu.
– Pre normálne zábery nastavte svoju vačku na 25 snímok za sekundu (1/50 sekundy)
– Pre spomalený pohyb nastavte na 50 snímok za sekundu (1/100 sekundy). To je najlepšie pre pomaly až po polovičnú rýchlosť.
– ISO pre video – Použite 160, 320 alebo 640.

Natáčanie videa je omnoho viac ako fotografie, ale keď to napravíte, stavím sa, že to vyzerá úžasne!

Je také dobré byť schopný praktizovať zručnosti s nejakou pomocou profesionála. Navyše všetci ľudia v triede sú nadšenci a majú aj ďalšie fantastické zručnosti. Zdieľanie vedomostí v skupine je fascinujúce.

Verte tomu alebo nie, je to fotoaparát v plnej veľkosti. Je to kamera OM-D E-M1 Olympus Mirrorless Camera a je v skutočnosti väčšia ako pani Romanka. Je to krásna súprava – bohužiaľ moje mutantné ruky vyzerajú ako hračka.

Dnes sa hráme s manuálnymi nastaveniami na našich fotoaparátoch, čo je skutočne náročné. Zameranie, vyváženie bielej a expozície sú ideálne a zároveň udržiavať vačku v pokoji a udržiavanie uhla je trochu ublížené mojej hlave!

Ale myslím si, že sme dostali nejaké dobré zábery pre rýchle zákulisie vid:

Príspevok zdieľaný Mr & Mrs Romance (@Mrandmrsromance) 13. mája 2017 o 17:19 PDT

To som spolu editoval asi za 25 minút len ​​na Imovie – myslím, že sa to spojilo celkom dobre.

Dnes večer – hneď po videu Olympus Video Workshop – sme v Surry Hills na večeru s veľmi vynikajúcimi priateľmi. Stevie a Mel z Stevie English Hair a Paul a Ewelina z Refoil sú úžasní ľudia. Stretávame sa, kedykoľvek je to možné.

Teraz sa stane trochu rutinou, keď sa stretnete v japonskej reštaurácii Suzuya na Devonshire Street. Je to skutočný klenot a prekvapivo lacný. A nalievajú svoje pivo, akoby to bola zmrzlina!

Ak máte šancu prísť do Suzuya, nezabudnite si kúpiť baklažán Miso, ak nič iné. Je to úžasné!

Dnes je pani Romanka Back Stage of the Otvárací deň v Sydney Fashion Week. Ročne MBFWA predvádza mimoriadnu show. Mal som to šťastie, že som bol v Miláne, keď bol Mercedes Benz Fashion Week v Taliansku. Je to fascinujúce.

Musel som vidieť iba prednú časť domu. Pani Romance – vo svojej vlasovej romantickej kapacite – sa hlási zozadu, čo by bolo ešte oveľa zaujímavejšie.

Dnes večer je pani Romanka v meste bezo mňa. Stretáva sa s našou pôvabnou kamarátkou Staceym. Sú na ďalšom skrytom drahokame Sydney: Hacienda Bar.

Tento bar sa pozerá na kruhový nábrežie s fantastickým výhľadom na prístav a most. Nie veľa ľudí o tomto mieste vie, aj keď je to v jednej z najrušnejších častí mesta. Vyskúšajte to skvelé koktaily, jedlo a – samozrejme – výhľady!

Žil som v Sydney 17 rokov – a narodila sa tu pani Romanka, takže bola v Sydney okrajovo dlhšie – ale ani jeden z nás sa nudí, keď sa toto mesto nudí, keď to vyzerá takto.

Dnes ráno máme náchylné raňajky s našim vynikajúcim priateľom Tashom v Euforikaviareň v Balmaine. Ona a pani Romance si vybrali vegetariánske raňajky – myslím, že kvôli Halloumi!

Išiel som na Blat, pretože slanina, šalát, avokádo a paradajky sú … no, len to je.

Cestovná rekapitulácia tohto týždňa

Každý týždeň sa vraciame späť v čase nad niektorými z našich obľúbených cestovných destinácií, ktoré používajú nikdy nevídané fotografie našich ciest. Tu sme sa tento týždeň obzerali späť.

Ostrov Gaya – najväčší ostrov pri pobreží Kota Kinabalu v Sabah, Malajzijský Borneo – je nádherným miestom. Existuje niekoľko miest na pobyt, ale Resort Gaya Island musí byť najlepší.

Dokonca si pripravili krásny plážový piknik, aby ste sa mohli tešiť z maximálnej romantiky. Je to súčasť nášho rýchleho cestovného plánu Sabah tu.

V letovisku Gaya Island Resort sú ich kúpele, ktoré sú miestom, kde si myslím, že som našiel Nirvanu. Masáž, ktorú som tu mal, bola nad všetko. Obklopené zvukmi dažďového pralesa, čistým vzduchom a najlepšou tropickou teplotou a skutočne výnimočnou masážnou liečbou. Blaženosť.

Pozrite sa, čo ešte sme sa dostali do Borneo s naším základným sprievodcom po Sabah.

Naozaj sa pripravujeme na cestu do Európy! Preskúmame, čo je potrebné, aby sme Sydney veľa anglického predmestia – Balmain East – našli sme tento starý kostol. Tešíme sa, že veľmi skoro uvidím oveľa viac architektúry!

Pani Romance tiež opäť zvyšuje svoje zručnosti fotografovania dverí. Je to téma, ktorú prešla všetkými svojimi cestovnými fotografiami, a je jednou z našich najobľúbenejších nápadov na zlepšenie vašej cestovnej fotografie.

Sledujte tento priestor pre (oveľa väčší) príspevok o všetkých našich fotografických nápadoch na posunutie vašich cestovných snímok na ďalšiu úroveň.

Dúfame, že ste sa tešili z tohto týždňového vydania IG. Čoskoro sa vidíme opäť.