Sydney Mardi Gras, Umelecké diela, ako aj F.O.O.D Week

, toto týždenné vydanie je veľmi zvláštne. Z nášho veľmi prvého publikovaného príbehu už v roku 2013 doteraz je to náš 1000. príspevok! Bola to pozoruhodná cesta, ako sa dostať tak ďaleko, rovnako ako sa tešíme, aby sme vám priniesli nasledujúcich tisíc príbehov.

V tejto týždennej edícii máme nejaké príťažlivé miesta v oblasti jedla v Sydney, o ktorých by sme vám povedali, plus o čom sme videli tohtoročné Mardi Gras, cestovné informácie pre vašu ďalšiu lyžiarsku dovolenku, vydanie nového albumu nášho priateľa, ako aj posledný deň pozoruhodnej umeleckej inštalácie.

Takže bez toho, aby sa navyše pridalo, práve tu prichádza náš 1000. príbeh!

Na zdravie – Jim a Christina XX

Dnes večer ideme na večeru s našim kamarátom Rohanom, rovnako ako sme späť v našom strašidelnom: Paddington. Bolo to na tejto ulici, kde som sa stretol s Christinou, ako aj tak, ako sme sa obaja stretli s Rohanom – úplne v rovnakom čase. Takže toto predmestie Sydney má pre nás skutočnú históriu.

Ale pred večerou sme všetci vložili do hotela Light Brigade na vrchole Oxford Street na pintu. Strecha tu je trochu regionálny trik a môže sa pochváliť neobvyklými výhľadmi ideálnymi po celom meste. Jedným smerom môžete vidieť až do botaniky, zatiaľ čo v druhom je mesto vhodné, ako aj prístavný most.

Ideálne pre západ slnka.

Prišli sme do Paddingtonu, ktorý bol v deň slonom a kolieska. Teraz, namiesto trochu lanistickej írskej krčmy, ktorá bola, je toto miesto v bistro v pubsule s výnimočným jedlom, príjemnou atmosférou a skutočne vynikajúcim personálom. S týmto miestom sme vždy spokojní.

Jedlo je – rovnako ako veľké – koncept zdieľaných tanierov. Nainštalovali brehy pôsobivých grilov Rotisserie Grills na zadnú stenu, kde kuchynská plocha griluje mäso k dokonalosti.

Netrpezlivo kupujeme a naplníme stôl burrata, vyprážaný karfiol, pečená čiapka hovädzieho rumpy, kuracie mäso, hranolky, paradajkový šalát, ako aj greeny. Toto jedlo bolo vhodné pre králi, presne to, čo cítime.

Po večeri sa rozlúčime s Rohanom a zamierime sa späť k mestu. Dnes večer je noc Sydney’s Mardi Gras Parade, ako aj párty, ako aj keď kráčame po Oxfordskej ulici, objavujeme veci, ktoré stále prebiehajú.

V uliciach Surry Hills je mimoriadna atmosféra, ako aj Darlinghurst, a tiež ju namočíme, keď sa pomaly dostávame domov.

Táto časť Sydney je bežne živá, najmä v sobotu večer. Avšak počas víkendu Mardi Gras je to výnimočné miesto.

Na spodku Oxford Street – na rohu Hyde Park – davy kondenzujú, keď ľudia začínajú vyrábať cestu alebo ďalej na večierky. Začleňujeme útržky rozhovorov, ktoré zvyčajne nepočujete:

“Pozrite sa na líniu na pána Cracklesa!”

“Chcete získať fľašu Amyla?” “F*ck jo!”

“Stratil som svoj ekologický penis.”

Je to veľká zábava.

Dnes popoludní sme na trajekte do mesta a keď prechádzame Milsons Point, zmocní sa mi rýchle zaskočenie kolesa v Luna Parku.

Sme preč, aby sme videli, ako nám Rohan povedal o umeleckej inštalácii včera večer. Je to posledný deň výstavy.

To je až do Nick Cave. Nie hudobník Aussie Nick Cave, avšak africký americký umelec z Chicaga.

Táto fascinujúca inštalácia – nazývaná „Kinetický spinnerový les“ je nápadná a krásna. Stupnica je mimoriadna, pričom každý z týchto kovových tvarov visel z línií pripevnených k stropu. Otáčajú sa rovnako ako šumivé slnečné svetlo s kvalitou podobnou snov.

Až keď sa pozorne pozriete, všimnete si v niektorých kúskoch malé motívy zbraní …

Tak krásna, ako je táto inštalácia, má tiež silné politické posolstvo. Je to demonštrácia proti násiliu zo zbraní, korupcie a rasizmu v spoločnosti. Nick Cave sa pýta na obavy „Je v nebi rasizmus?“ Rovnako ako to sa týkalo obavy, že sa Nick opýtal, keď prejavil toto umelecké dielo.

V ďalšej miestnosti sú zavesené zo stropu ešte viac snových kryštálov lustrových lustrov. Na vrchole „Crystal Cloudscape“ je plán zdanlivo eklektických objektov. Môžete vyliezť na rebríky, aby ste sa pozreli dolu na túto kolekciu, rovnako ako potom si uvedomíte, že na objektoch tam nie je nič náhodné.

Existuje rasová správa o veľkom množstve – v konkrétnych liatinových „trávnikových jockeysoch“, ktoré majú významný historický význam pre vek čiernej, ako aj pre bielu segregáciu v častiach USA.

V ešte jednom priestore je „korálková útesová stena“. Je ťažké získať rozsah tejto inštalácie, pričom nezabudnite, že nástenné maľby závesu sú úplne mimo korálikov. Trvalo to, že Nick Cave, ako aj 12 asistentov štúdia 18 mesiacov.

Milióny plastových korálikov s vlasovými poníkmi, ktoré sú navletené na šnúrku, boli tkané do šialeného sieťového sieťového siete SpiderWeb. Správa s touto inštaláciou je menej jasná, samotná stupnica je však pôsobivá.

Môžete chodiť v uličke medzi vrstvami tohto umeleckého diela, čo jej dáva hĺbku ako myLL ako pocit interakcie, s ktorými sa bežne nedostanete s umením.

Našou ďalšou zastávkou je klub Petersham Bowls Club – sám o sebe hodným cieľom s vynikajúcim pivom a jedlom, ako aj fascinujúca história regionálneho susedstva, ktorý bojuje späť, aby získal späť klub, ktorý bol určený na prestavbu.

Dnes nás náš dobrý priateľ Nick pozval na spustenie nového albumu pre skupinu, v ktorej sa nachádza.

Kapela je skutočne dosť vynikajúca, s chladným indie rockovým zvukom a niektorými vynikajúcimi textami. Tu si môžete pozrieť ich najaktuálnejšie rádio Album Campfire Radio na Spotify.

Tento obed, Christina, ako aj ja, idem do veľmi chválenej reštaurácie Aria slávnym šéfkuchárom Mattom Moranom. Máme tu, aby sme sa tešili nádherným výhľadom na prístav v Sydney, ako aj teší sa samozrejme v skvelom vyrábanom jedle. Existuje však ešte jeden dôvod, prečo sme tu.

Uspokojujeme s veľkými ľuďmi z Aspen Snowmass a Limelight Hotels, aby sme hovorili v Colorade v USA. Mimo nejasného odporúčania v nemých, ako aj v hlúpavosti som skutočne nerozumel inému Aspenovi, ako je miesto, kde skutočne bohatí ľudia chodia na lyžovanie.

Ukázalo sa, že to nie je len jedna z najlepších častí snehových polí Colorado na lyžovanie (čo z neho robí jeden z najlepších na svete), je to tiež oveľa viac ako len hangout pre super bohatých.

Počas obeda Christina, ako aj o pozoruhodných možnostiach pre ľudí, ktorí chcú zažiť túto krásnu časť sveta. Nie sme obrovskí lyžiari, teraz však zameriavame naše cestovné stránky na svahoch – aj keď je to pre trochu lyžiarskych lyží alebo dokonca smerom na osi na jar, leto alebo jeseň.

Je to súčasť štátov, ktoré sú rovnako skvelé pre všetkých cestujúcich – staré, mladé, páry, rodiny, singly, pomenujete to ako akýkoľvek iný.

Dúfame, že po obede sa vrátime na trajekt a plavíme sa okolo jednej z väčších výletných lodí, ktoré zakotvili v kruhovom nábreží. Je ťažké získať mierku s týmito plávajúcimi príšerami, avšak malá loď, ktorá medzi nami, ako aj krížnik pomáha!

Dnes večer sme nadšení, že sa pozrieme, ale ešte jedna vynikajúca reštaurácia, ktorú musíte vyskúšať. Tri modré kačice v Rosebury (existujú aj ďalšie miesta, ako napríklad na farme v Byron Bay) sú krásnym priestorom. Rovnako ako to je najlepšie miesto pre dnešné oslavy.

Pred spustením tohtoročného týždňa Orange F.O.O.D (5.-14. apríla) stolujeme s niektorými producentmi, ako aj s vedúcimi svetlami, vďaka ktorým je jedným z najlepších a najdlhších festivalov potravín v krajine.

Stavím sa, že ste nerozumeli tomu, že Orange F.O.O.D Week, ktorý predstavuje jedlo z okresu Orange, beží 28 rokov! Je to pôsobivé, ako aj preto, že Orange je regionálne mesto v Novom Južnom Walese – 3,5 hodiny jazdy od Sydney.

Niekoľkokrát sme boli v Orange, NSW – v skutočnosti našou poslednou cestou bolo pozrieť sa na festival oranžového bieleho vína koncom minulého roka. Milujeme to tam. Jedlo, ako aj biele víno sú úžasné, ale miestni obyvatelia sú tiež tak priateľskí a príjemní.

Jedlo začne prichádzať k stolu priamo tu v troch modrých kačíc práve včas. Hovoriť o Orange, ako aj o regionálnom vytvorení, nás všetkých prinútilo hladovať.

Toto pečené tekvicové jedlo je mimoriadne – zasklené vo fermentovanom mede, preliate kozím syrovým krémom, chilli olejom, ako aj Pangrattato. Skoro ma núti ísť zeleninu … takmer!

Rovnako ako táto cuketa, štíhly šalát z plachty, avšak Trunkey Creek Porchetta, ako aj jej chrumkavé praskanie, mi tak ľahko otočí hlavu.

Zatiaľ čo sa tešíme z našej večere, chatujeme s ľuďmi na našom stole – najmä s Christine Williams, majiteľkou Godolphinu. Toto krásne ubytovanie v štýle vlastného stravovania, ktoré je v krajine, mimo Orange Town, znie ako presne také miesto, v ktorom by sme zostali.

Perfektne osobné, ako aj od všetkých, nemôžem myslieť na oveľa očarujúcejšie miesto, ktoré by som na víkend otvoril. Výlet do niektorých vinárskych závodov, zásobujte vynikajúce regionálne jedlo a potom sa vyčistite v jednej z týchto odľahlých nehnuteľností. Dokonalosť.

Dezerty vyjdú rovnako dobre, ako som nadšený. Pre mňa nie je nič také ako erotické kolísanie spoľahlivej panna cotty – najmä po niekoľkých pohári lahodného bieleho vína z Orange.

Večera večer bola výnimočným príkladom toho, na čo sa treba pozerať počas týždňa Orange F.O.O.D. Nemôžeme sa dočkať – ak nič iné ako skvelá výhovorka zamieria späť do Orange.

Uistite sa, že máte svoje plány na 5.-14. apríla. Pozrite sa na ich webovú stránku, aby ste pochopili, čo sa deje, ako aj na Godolphin, takže ste na najlepšom mieste, kde môžete zostať.

Dnes večer máme dohľad na počasie. Nebol by to koniec sveta, keby sa tento zvláštny búrkový oblak usadil, ako aj preliatok dažďa na náš večer, ale nebolo by to najlepšie. Máme 5 minút chôdze od nášho trajektu k rezervácii večere v Pyrmont cez záliv.

Prsty prekročili tento podivný búrkový oblak.

Výsledok! Večer sa zmenil v odvolaní a my sme schopní potešiť výhľady z možno jednej z najlepších skrytých trikových reštaurácií v Sydney.

Dnes večer sme v ternárskom ternárskom ternárskom prípade, ktorý je súčasťou prístavu Novotel Darling. Výhľady na prístav, ako aj do mesta z balkóna tejto reštaurácie sú skutočne mimoriadne mimoriadne. Rovnako ako otvorený štýl tohto priestoru je prekvapením, pretože ho vôbec nevidíte z ulice.

Ternár získa svoje meno z latinského slova „Ternarius“, ktoré naznačuje „tvorené z troch“. Tri ruky tejto reštaurácie – bar, gril, ako aj WOK – ponúkajú nezvyčajný zoznam nápojov, podstatný steak, ako aj menu morských plodov, ako aj orientálnu tému, ktorá spája chute po celej kuchyni.

Možnosti sedenia odrody od barových a rutinných reštaurácií Pozzies až po predné radové stanice po stranách kuchyne s otvoreným grilom.

Christina, rovnako ako milujem sedieť tam, kde sa stáva mágia. Po pravde povedané, tieto sedadlá sa nám páčia rutinné. Sú však požadované, takže sa uistite, že sa pýtate, keď si rezervujete. Rovnako ako verte mi, budete chcieť prísť sem.

Dnes večer stravujeme z ponuky DeGustation, ktorá sa zdá byť najlepšou voľbou, keď si môžete vybrať. Žena vedľa nás však kúpila Balmain Bugs z grilu. Nemôžem pomôcť prepašovať fotografiu. pozri sa na nich!

Krátko po tomto výstrele vyprázdni škrupiny týchto chutných kôrovcov, ako aj hromadu jemného, ​​ale bohatého bieleho mäsa neuveriteľne. Je to skvelá úloha, ktorú majú šéfkuchár Lukasz Pasniewski, ako aj šéfkuchár Gioia dnes večer. Obaja nás ubezpečujú, že sa nám prichádza veľa jedla!

Šéfkuchár Lukasz je umiestnený pred nami, čo je celkom v pohode. Je to skôr rozostrenie pohybu, keď prevádzkuje kuchyňu. Toto sú skutočne najlepšie miesta v dome.

Po ceste cez ponuky tu na Ternárne sa v tomto bode vrcholy večere: Steak. Toto škótske filé s úplne varením, ako aj odpočinku, je skutočne pozoruhodné.

V najbližších dňoch budeme napísať úplné vyhodnotenie ternárne, takže sa pripravte na 8-dish maratón večere. Samozrejme so zodpovedajúcimi vínami!

Dúfam, že ste sa tešili z nášho 1000. príspevku. Bolo to obrovské – viac ako 2000 slov, ktoré ma potešia.